返回列表 回復 發帖

不尋常的電梯

時間:99年12月31日 地點:卡拉OK 人物:小泉

    每逢節日,我例牌同班朋友到卡拉OK慶祝。99年12月31日系世紀末的大日子,我地去了卡拉OK,還一齊倒數。

    玩到淩晨三點鐘,大家都帶住半分醉意咁離開返屋企。小泉到另一邊巴士站搭通宵巴士,走到後門搭的車比較近。我就跟大隊由前門走去搭的士。

    我返到屋企已經成四點鐘,突然接到小泉的電話。佢話頭先一入後門架電梯,見到三個男人在裡面,佢冇理人地,見個G字未按,佢就按掣兼關埋門。

    當架電梯落到地下,佢先行出來,但那三個男人冇跟住行出來,佢個心只覺奇怪。佢行行嚇發覺漏左野在卡拉OK裡,於是返轉頭搭返電梯上去拿。又見到那三個男人仍然在電梯裡。小泉開始驚,但漏左野又唔可以唔拿,唯有頂硬上入去。

    小泉拿完後,又去後門搭電梯。當電梯門一打開,慘!又系那三個男人。佢地根本未離開過電梯!小泉嚇到面都青埋,多口咁問嚇佢地一句:「你地究竟去邊度?」佢地竟然畀個令人窒息的答案:「我地落地府。」

    落到地下,門一打開,小泉跑出去,但感覺到電梯門仍未關埋。佢一時八卦,轉個頭睇睇,見到三個男人已沉入下半身,真系落緊地府,仲對住佢奸笑。佢已經被嚇到腳軟,即刻跳上的士,有咁快走咁快。

    我叫佢唔好理咁多,合埋眼快跑,當乜事都冇發生過,以後都唔去那間卡拉OK。

 

加油啦!要繼續發表好文章喔!
返回列表